סדר יום- קובע לציבור אילו נושאים חשובים יותר, אילו חשובים פחות או לא חשובים כלל. הוא מורכב ממקרים ואירועים אותם בוחרת התקשורת לסקר ולהתמקד. סיקורו של אירוע מסוים בתקשורת הופכת אותו לנושא חשוב בעיני הציבור והפוליטיקאים. סדר היום התקשורתי משפיע במישרין על סדר היום הציבורי, ולו רק משום יכולתם וסמכותם של אמצעי התקשורת להסב את תשומת לב הציבור למה שקיים בסיקור התקשורתי ולנושאים/ אירועים הבולטים בו .
מושג זה מתקשר לעבודתי באופן הבא: ישנם פרסומות
טלוויזיה שיכולות להעלות לסדר היום התקשורתי בגלל התוכן שלהן (שנוי במחלוקת או פרובקטיבי). לדוגמא הפרסומת של מותג האופנה הישראלי "הודיס"בו משתתפת הפרזנטורית של המותג בר רפאלי,
בפרסומת רואים את בר יחד עם רד אורבך- (רד בנד).
השניים נמצאים במיטה ובסיטואציה בעלת רמיזה
מינית, בהמשך בר מוצגת מספר פעמים בצורה פרובוקטיבית וחושנית. הפרסומת עוררה זעם
רב מצד הציבור על התוכן המיני המוצג בפרסומת וכך פרסומת זו עלתה לסדר היום
התקשורתי.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה