מדרוג
(רייטינג) הוא הערכה של אחוזי הצפייה בתוכנית טלוויזיה מסוימת, וסידור תוכניות
הטלוויזיה בסדר פופולריות יורד.
לרייטינג
חשיבות רבה בטלוויזיה המסחרית, בין השאר משום שהוא משמש בסיס לתמחור דקות שידור של
פרסומות בהפסקות של תוכנית טלוויזיה. ככל שהרייטינג גבוה יותר, כך יש יותר צופים,
כלומר: יותר חשיפה, ולכן המחיר לשידור פרסומת בזמן זה יהיה גבוה יותר. אולם
כשהרייטינג נמוך בקרב תוכנית כלשהי או ערוץ מסוים, הוא עלול לסכן אותם בביטול
(ירידה מהאוויר).
מושג
זה מתקשר לעבודתי באופן הבא: הרייטינג הוא אחד הגורמים המרכזיים לכך שבפרסומות
הטלוויזיה מוצגות אך ורק נשים אשר עונות על הדרישות של אידיאל היופי. המפרסמים
נעזרים בדוגמניות בעלות מידות הגוף המושלמות והיופי עוצר הנשימה על מנת למשוך את
קהל הצופים. אחת הפרסומות האהובות ביותר לחודש אפריל האחרון היא הפרסומות של חברת
המזגנים "טורנדו" הפרזנטורית של המותג היא רותם סלע, דוגמנית, שחקנית
ומנחת תוכניות טלוויזיה.
פרסומות זו נבחרה על ידי הצופים כאחת הפרסומות האהובות ביותר מאחר והמפרסמת שלה היא דוגמנית יפייפיה ודמות טלוויזיונית מוכרת ואהובה.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה